Ta’lim muassasalarini boshqarishda ustozlikning roli
Referat
Ushbu maqolada ta’lim muassasalarini boshqarishda o‘qituvchilarning pedagogik mahorati, ahamiyati, hozirgi kunda o‘qituvchi shaxsiga davlat siyosatining e’tibori, boshqaruv samaradorligini oshirishda ustozlarning kasbiy mahorati, xorijiy tajribani o‘rganish va tahlil qilish, pedagogik mahoratning boshqaruvdagi ta’siri, pedagogik mahoratni oshirish usullari va ahamiyati chuqur tahlil qilib o‘rganilgan. Ustozning boshqaruv madaniyati, imidji va uslubi. Ta’lim jarayonida munosabatlarning shakllanishiga, ta’lim va tarbiya muhitini yaratishda, tashkiliy jarayonlarining boshqarilishiga ta’sir etuvchi omillar. Ustozning ta’lim tizimi va ta’lim muassasasini boshqarishdagi faoliyatining o‘ziga xos xususiyatlari, rahbarlik qobiliyati, uni tashkil etishi nazariy jihatdan yoritib berilgan
Mualliflar haqida
Adabiyotlar ro'yxati
Sh.M. Mirziyoyevning O‘qituvchi va murabbiylar kuniga bag‘ishlangan tantanali marosimdagi nutqidan.
Sh.M.Mirziyoev “Erkin va farovon, demokratik O‘zbekiston davlatini birgalikda barpo etamiz” T.: O‘zbekiston-2016.
O‘zbekiston Respublikasining “Kadrlar tayyorlash milliy dasturida”gi Qonuni // Oliy ta’lim: Meyoriy – huquqiy va uslubiy hujjatlar to‘plami. – Toshkent: 2004. – B. 16-17. 3.
Xodjaboev A. Xusanov L. Kasbiy ta’lim metodologiyasi. T.: Fan va texnologiyalar, 2007.
Bespalko V.P. Pedagogik texnologiya shartlari.- M., 1989.
Maktab ichidagi boshqarish: nazariya va amaliyot savollari / Ed. T.I.Shamovoy.- M., 1991.
Sayidahmedov N., Yangi pedagogik texnologiyalar, Toshkent, Moliya, 2003.
Tolipov O‘.Q., Usmonboeva M., Pedagogik texnologiyalarning tatbiqiy asoslari, Toshkent, Fan, 2006.
M. P. Proxorova. Rol prepodavateley v upravlenii programmami dopolnitelnogo professionalnogo obrazovaniya: sostoyanie i perspektivы. Nauchno-teoreticheskiy jurnal, 2020.
Tony Bus’h, Yeducational leaders’hip and management: theory, policy, and practice, 2022