Shri Aurobindo Gxoshning pedagogik qarashlari: zamonaviy ahamiyati
Аннотация
Mazkur maqolada muallif 20 asr hind falsafasining taniqli namoyondasi Shri Aurobindo Gxoshning pedagogik qarashlarini tahlib, uning zamonaviy ta'lim tizimi uchun ahamiyatini o‘rganib chiqqan. Muallifning fikricha, Aurobindo Gxoshning integral pedagogika kontseptsiyasi bugungi kunda yoshlarda ma'naviy qadriyatlarni shakllantirishda o‘ziga xos o‘rinni egallaydi.
Об авторах
Список литературы
Karimov R., Naumenko O., Saidova K., Elmuratov R., Bekbaev R. The Phenomenon of Education in the Context of an Intercultural Philosophical Approach // Wisdom. – 2022. – №4(24). – P.84-90. DOI: 10.24234/wisdom.v24i4.941.
Каримов Р. Экзистенциализм как теория обучения // MMIT Proceedings. 25.05.2023. – P.90-93.
Бекбаев Р. Феномен образования в контексте теории открытого общества Карла Поппера // MMIT Proceedings. 25.05.2023. – P.29-31.
Sri Aurobindo. Archives and Research // Pondicherry: Sri Aurobindo Ashram Trust. – 1952. – №2.
O’zbekiston Respublikasining “Pedagog maqomi to’g’risida”gi 01.02.2024 yildagi O’RQ-901-sonli qonuni. Havola: https://lex.uz/pdfs/6786401.
Кабулниязова Г.Т. Компаративный анализ представлений Джалаладдина Руми, Анри Бергсона и Шри Ауробиндо Гхоша об интуиции и духовной любви // Вопросы философии. – 2021. – №11. – С.188-197. DOI: 10.21146/0042-8744-2021-11-188-197.
Кабулниязова Г.Т. Спонтанно-образная память в творчестве Анри Бергсона и суфизме (сравнительный анализ) // Вопросы философии. – 2022. – №12. – С.159-167. DOI: 10.21146/0042-8744-2022-12-159-167.
Sri Aurobindo. On Himself. Pondicherry: Sri Aurobindo Ashram Trust. 1972.