Meva brendi pozitsiyasini shakllantirish yo‘nalishlari

TO'LIQ MATN:

Referat








Ushbu maqolada meva yetishtiruvchi xo‘jaliklar samaradorligini oshirish, eksport salohiyatini kuchaytirish, ichki bozorni sifatli mahsulotlar bilan ta’minlash hamda raqobatda ustunlikka erishishda meva brendi yaratishning ahamiyati va o‘rni tahlil qilinadi. Shuningdek, ushbu jarayonda yuzaga kelayotgan muammolar, meva brendining bozordagi pozitsiyasini shakllantirish yo‘nalishlari va ularning iqtisodiy samaradorlikka ta’siri ilmiy-nazariy hamda statistik ma’lumotlar asosida yoritib beriladi.






 

 




 

Mualliflar haqida

Adabiyotlar ro'yxati

Saidov, M. X., Xasanov, N., & Madaliyev, A. A. (2023). Brendni boshqarish: O‘quv qo‘llanma. Toshkent: Zeboprint nashriyoti.

Gregory, J. R., & Wiechmann, J. G. (1997). Leveraging the Corporate Brand. New York: McGraw-Hill, 1st edition.

Karimova, M. N. (2025). Mevachilikda brend yaratishning innovatsion yondashuvi va xalqaro meva brendlarining rivojlanish strategiyalari. Agrobiznes, fan va texnologiyalar ilmiy-amaliy elektron jurnali, №1, 520–526. Toshkent.

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Ashurmetova, N. (2025). Meva brendi pozitsiyasini shakllantirish yo‘nalishlari. MMIT Proceedings, 66–67. Retrieved from https://mmit.tiue.uz/index.php/journal/article/view/246
Ko'rishlar soni: 0