Introduction of STEAM technologies in education for children of preschool and school age

FULL TEXT:

Abstract

this article is devoted to STEAM technologies, which is a novelty in the field of education. This article examines how STEAM technologies will affect the modern education system. The author analyzes the advantages and disadvantages of this methodology and future prospects in education.

About the Authors

List of references

Растим будущих инженеров в детском саду / Н. А. Хламова, Н. А. Новикова, Р. Р. Тарунина [и др.]. — Текст: непосредственный // Молодой ученый. — 2018. — № 46 (232). — С. 335-337. — URL: https://moluch.ru/archive/232/53790/.

С. А. Аверин, Н. С. Муродходжаева / Методические рекомендации по реализации парциальной модульной программы «STEM-образование детей дошкольного и младшего школьного возраста» на дошкольном уровне

образования // Москва, 2022.

С. А. Аверин, Н. С. Муродходжаева / Методические рекомендации по реализации парциальной модульной программы «STEM-образование детей дошкольного и младшего школьного возраста» на дошкольном уровне

образования // Москва, 2022.

Бекбаев Р. STEAM-образование в школе: учебно-методическое пособие. – Ташкент, 2024

How to Cite

Sherboeva, N. (2024). Introduction of STEAM technologies in education for children of preschool and school age. MMIT Proceedings, 156–158. https://doi.org/10.61587/mmit.tiue.uz.v1i1.146
Views: 20