Introduction of STEAM technologies in education for children of preschool and school age
Abstract
this article is devoted to STEAM technologies, which is a novelty in the field of education. This article examines how STEAM technologies will affect the modern education system. The author analyzes the advantages and disadvantages of this methodology and future prospects in education.
About the Authors
List of references
Растим будущих инженеров в детском саду / Н. А. Хламова, Н. А. Новикова, Р. Р. Тарунина [и др.]. — Текст: непосредственный // Молодой ученый. — 2018. — № 46 (232). — С. 335-337. — URL: https://moluch.ru/archive/232/53790/.
С. А. Аверин, Н. С. Муродходжаева / Методические рекомендации по реализации парциальной модульной программы «STEM-образование детей дошкольного и младшего школьного возраста» на дошкольном уровне
образования // Москва, 2022.
С. А. Аверин, Н. С. Муродходжаева / Методические рекомендации по реализации парциальной модульной программы «STEM-образование детей дошкольного и младшего школьного возраста» на дошкольном уровне
образования // Москва, 2022.
Бекбаев Р. STEAM-образование в школе: учебно-методическое пособие. – Ташкент, 2024