Boshlang‘ich sinflarda matematikani o‘qitishda STEAM-ta’limining o‘rni

ПОЛНЫЙ ТЕКСТ:

Аннотация

Maqola boshlang‘ich sinflarda matematikani o‘qitishda STEAM ta’limining roliga bag‘ishlangan bo‘lib, fan, texnologiya, muhandislik, san’at va matematika integratsiyasi nafaqat matematik tushunchalarni chuqur tushunishga, balki tanqidiy fikrlash, ijodkorlik va muammolarni hal qilish kabi muhim ko‘nikmalarni rivojlantirishga yordam berishini tasvirlaydi. Matematika o‘qitishda texnologiya va san’atni integratsiyalash usullari o‘quv jarayonini interaktiv va o‘quvchilarni rag‘batlantirishga qaratilgan. Shuningdek, qo‘shma loyihalar va jamoaviy ish orqali ishlab chiqilgan hamkorlikda o‘rganish va ijtimoiy ko‘nikmalar muhimligi ta’kidlab o‘tilgan.

Об авторах

Список литературы

Pitt J. Blurring the boundaries–STEM education and education for sustainable development. Design and Technology: An International Journal. 2016; 14.1:37-48.

X.R.Sanakulov, F.A.Nasrullayeva, N.M.Aloviddinova. Texnologiya 3: o‘qituvchilar uchun metodik qo‘llanma / Toshkent. Respublika ta’lim markazi, 2022. – 128 b.

L.O‘ribnboyeva, X.Yusupov, Q.Abdiyeva, Sh.Haqberdiyeva, N.Yusupova. Matematika 3: o‘qituvchilar uchun metodik qo‘llanma / Toshkent. Respublika ta’lim markazi, 2022. – 240 b.

I. V.Reypova. Matematika. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 2-sinf uchun darslik III qism /– Toshkent:” Novda Edutainment”.2023.-104 b

Как цитировать

Ibragimova, M., & Kojalepesova, P. (2024). Boshlang‘ich sinflarda matematikani o‘qitishda STEAM-ta’limining o‘rni. MMIT Proceedings, 208–210. https://doi.org/10.61587/mmit.tiue.uz.v1i1.132
Просмотров: 10