TEXNLOGIYA FANIDA STEAM TA’LIMIY YONDASHUVINING AHAMIYATI

ПОЛНЫЙ ТЕКСТ:

Аннотация

Mamlakatimizda keying besh yilda barcha sohalar kabi ta`lim tizimiga alohida e`tibor qaratildi. Yangi O`zbekistonda – yangicha dunyoqarash davrida “Ta`lim to`g`risida”gi qonunning yangi tahriri qabul qilinib, ta`lim tizimi yangilandi. Zamonaviy ta`lim jarayoniga rivojlangan chet mamlakatlar ta`lim texnologiyalari o`rganilib, mamlakatimiz ta``lim tizimini yanada rivojlantirishga alohida e`tabor qaratilmoqda. Shunday texnologiyalardan biri STEAM va SMART ta`lim texnologiyasidir. Bu texnologiyalarning uzluksiz rivojlanishi talabalarning o‘rganish, izlanish va ularga o‘zaro ta’sir qilish usullari kunda o‘zgartirmoqda. Ushbu maqolada hozirgi kunda dunyo ta’lim tizimida muhim sanaladigan STEAM ta’limining ahamiyati texnologiya fani misolida ko’rib chiqilgan. Texnologiya fanining taraqqiyot tendensiyalari va STEAM ta’limi yo’nalishlarini o’zaro mosligi, amaliy o’qitish jarayonlarida ushbu yondashuning samaradorligiga oid mulohazalar keltirilgan.

Об авторах

Список литературы

Чемеков, В. Н. STEM - новый подход к инженерному образованию / В. Н. Чемеков, Д. А. Крылов // Вестник Марийского государственного университета. – 2015. – № 5(20). – С. 59-64. – EDN VCEDDV.

Кузина, О. В. Методика преподавания русского языка иностранным гражданам как научная дисциплина / О. В. Кузина // Вестник ГГУ. – 2017. – № 5. – С. 57-60. – EDN XZHXBR.

Ковальский, В. В. Формирование профессиональной компетентности будущего специалисты в области технологий / В. В. Ковальский, О. Ш. Оразов, А. М. Шарипова // Педагогика: традиции и инновации : сборник материалов XV международной очно-заочной научно-практической конференции, Москва, 23 мая 2019 года. – Москва: Научно-издательский центр "Империя", 2019. – С. 96-103. – EDN JLQDHB.

https://tdi.uz/uz/news/351.

https://znanio.ru/media/raamli-tehnologiyalarni-talim-zharayoniga-tatbi-etishning-ustuvor-vazifalari-2711560.

Как цитировать

Majidova , X., & Burxonov , R. (2023). TEXNLOGIYA FANIDA STEAM TA’LIMIY YONDASHUVINING AHAMIYATI. MMIT Proceedings, 172–175. https://doi.org/10.61587/mmit.uz.vi.63
Просмотров: 61